Minimalizm

Moja pasja w kilku pudełkach i koszykach

Witam,

Zmobilizowałam się i zrobiłam zdjęcie moich „kącików” z zainteresowaniami 🙂 Jak widać mam tylko 1,2 półki w szafce (słupku), dwa koszyki i przybornik. Tymi zasobami mogę malować, wycinać, rysować, pisać, szyć, robić na drutach, szydełkować, haftować. Przed minimalizacją miałam dwa duże regały pudełek, koszyków itd. Teraz mam wielokrotnie mniej i robię to samo!

Mniej sprzątania i chomikowania = więcej czasu na samo tworzenie i rozwijanie pasji… lub zabawę z dzieckiem… przyznaję, że to jest najprzyjemniejsze 🙂

Pozdrawiam i zachęcam do zrobienia porządków w swoich kącikach. Kamień spada z serca po usunięciu nadmiaru rzeczy. Tak to mogę porównać. Dochodzi do Ciebie, że łapiesz oddech.

Honorata

DSC_0579

DSC_0580

DSC_0581

 

 

One thought on “Moja pasja w kilku pudełkach i koszykach

Skomentuj

