TOiOWO

Wiśnie i ogórki

Witam,

Mam karnego jeżyka w postaci choroby bostońskiej i tym samym nadpobudliwość w 4 ścianach. Moje otoczenie szybko zorganizowało mi brakujące artykuły, a resztę zerwałam z ogródka 🙂 Słodkie przetwory po porzeczkach i truskawkach na ten rok mam zamknięte. Została mi tylko kolejna partia ogórków i fasolka w zalewie.

Może kogoś zachęcę? Ktoś chętny do zrobienia własnych, pysznych i bez konserwantów przetworów?

Już niedługo zaprezentuje skończony komin na szyje!

Pozdrawiam Hesiunia

DSC_3908
Soki wiśniowe
DSC_3907
Dżemy wiśniowe
DSC_3905
Ogórki konserwowe
Skomentuj

