Decoupage · Świątecznie

Wielkanoc z jajem :)

Witam Wszystkich!

Postanowiłam rozpocząć produkcję Wielkanocnych jaj.

Mój wybrakowany talent fotograficzny nie pozwala mi na ładną ekspozycje tych cudeniek, ale wstawiłam

to co wyszło 🙂 Nie macie pojęcia ile mi to zajęło…. aż kawa zrobiła się zimna!

Wszystkich serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga.

Jak patrzę na statystyki odwiedzin to chce się robić i robić i robić…

Może ktoś się przy okazji wkręci w robienie innych rzeczy niż męczenie pilota do telewizora 🙂

Materiałów do tworzenia macie dookoła duuuużo, wystarczy tylko otworzyć oczy i się rozejrzeć.

Do dzieła i pokazywania swojej fantazji! Pamiętajmy, że każda zrobiona rzecz jest nowym pięknym dziełem 🙂 Jest oryginalna, własnego autorstwa i pokazuje, że potrafimy bardzo dużo.

Honorata

DSCF3891

DSCF3892

DSCF3894

DSCF3895

DSCF3896

DSCF3897

DSCF3898

DSCF3899

DSCF3900

DSCF3901

DSCF3902

