Świątecznie

Świąteczne nastrone ;)

Witam po długiej przerwie!

Tak długo mnie nie było, że nie wiem co napisać 😉 Zacznę od tego, że w moim napiętym grafiku znalazłam chwilkę, żeby zrobić coś świątecznego. Stwierdziłam, że po przeprowadzeniu się nie będę miała ozdób Bożonarodzeniowych. Aktualnie sprzątam i czyszczę ze zbędnych rzeczy mieszkanie, w którym jesteśmy…. i znalazłam worek orzechów! Z tej okazji zrobiłam dwa stroiki świąteczne na stół. Jeden muszę dokończyć gwiazdkami anyżowymi, ale muszę to cudo zakupić 😉 Wydaje mi się, że taki stroik będzie idealnie wyglądał w nowiuśkim salonie. Brakuje tylko stołu 😉

 

DSCF3462

DSCF3463

DSCF3464

DSCF3465

DSCF3372

Skomentuj

