TOiOWO

Haftowanie ;)

W wolnej chwili gdy nie mam nastroju, żeby malować haftuję.  Jest to zajęcie wymagające cierpliwości… co nie jest moją dobrą stroną 😉 Z każdym kolejnym haftem jest coraz to lepiej!

Praca poniżej to prezent dla mojego męża z okazji drugiej rocznicy ślubu. Wymiar samego haftu to 29×42 cm. Druga rocznica jak wiecie jest bawełniana… i co tu kupić… majtki są sezonowe, a haft będzie wisieć wiele, wiele lat!

Fakt, że haftowanie zajęło mi ok. roku więc prezent wręczyłam już po rocznicy hahahaha

haftowanie

Teraz dłubię dużo mniejsze dzieło, wstawiam fotkę tego co już mam 😉  Muszę przyznać, że igła uczy pokory. Zmusza wręcz do przestawienia tempa w ciągu dnia. Zachęcam do znalezienia 30 minut dziennie na własne przyjemności. Wszystkich serdecznie pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny mojej strony.

róża

Skomentuj

