Kredka i akwarela

Przygody Salwadorka

To jest wyjątkowa praca dla wyjątkowej osoby! Mały Salwadorek pokazał, że jest bardzo dzielny i jest tak samo dzielny w chmurkowym świecie 😉  Pomyślałam, że warto pokazać jego przygody! Bajkę dedykuję malutkiemu Salwadorkowi, a jego rodziców serdecznie pozdrawiam.

 P.S. Właśnie dowiedziałam się, że zrobiłam błąd ;)) Haos pisze się przez Ch…. wpadkę kwalifikuję do wróżby na pozytywną twórczość! Na szczęście Salwadorek czuwał i przesunął mi rękę o 2cm. Zmieści się brakujące C 😉 Mama bohatera to zmieni na oryginałach, a ja zostawię moją wersje na szczęscie 😉

Strona 1 Salwadorek Strona 2 Salwadorek Strona 3 Salwadorek Strona 4 Salwadorek Strona 5 Salwadorek Strona 6 Salwadorek

Skomentuj

